2013. május 28., kedd

Csepel 125 D (1956) - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladó egy 1956. év 06. hónapban készült Csepel 125 D motorkerékpár. A motor teljes restauráláson eset át. A motorkerékpárt megvásárlása után teljesen szétszereltem, az alkatrészeit beleértve a blokkot is legyöngyöztem és újjáépítettem. A motorkerékpár felújításánál törekedtem az eredeti, gyári állapot visszaállítására. A motorkerékpár szürke forgalmival és eredeti két betűs négyszámos rendszámtáblával rendelkezik. A motorkerékpár kislámpafejes, kilométerórás. A felújításnál a szebb külföldre szánt import változat kialakítására törekedtem. A csikózás, mint a gyárban kézzel készült. A kerekeket szétszereltem újra fűzettem, új külső és belső gumikat kapott. A motorhoz megvan az eredeti tükör, biluxkapcsoló de ez utóbbit még nem szereltem fel. hátsó kerékhez a kilométeróra meghajtás beszerzés alatt. A motorkerékpárral kapcsolatosan kérdésekre szívesen válaszolok. Cserébe értékegyeztetéssel IZS 49-47. -es csak papirost beszámítok.


Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2013-06-16 14:55
. Csepel 125 D (1956) - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése